Palvelukatko S-mobiilissa ja verkkopankissa 1.12.2024 klo 4–16


27.11.2024

S-Pankin sähköisissä kanavissa on palvelukatko sunnuntaina 1.12.2024. Katko liittyy S-Pankin ja Handelsbankenin liiketoimintakauppaan, joka toteutuu sunnuntaina 1.12.2024. Palveluiden siirtoon liittyvistä toimenpiteistä johtuen S-Pankin verkkopankissa, S-mobiilissa sekä näillä tunnistautumisessa on kaikkia asiakkaitamme koskeva palvelukatko sunnuntaina 1.12.2024. Katko alkaa kello 4 ja päättyy arviolta kello 16.

Palvelukatkon aikana verkkopankin ja S-mobiilin käyttäminen ei ole mahdollista, eikä verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilia voi käyttää tunnistautumiseen tunnistautumista vaativissa palveluissa. Katko koskee myös S-Pankin korteilla tai tileiltä verkkokaupoissa tehtävien maksujen vahvistamista. Muutoin S-Pankin korteilla maksaminen sekä käteisen nostaminen tai tallettaminen toimivat normaalisti myös katkon aikana.

S-Pankin palvelukatkon lisäksi Handelsbankenista siirtyvien asiakkaiden on hyvä huomioida Handelsbankenin palveluissa jo aiemmin alkavat palvelukatkot, joista Handelsbanken viestii erikseen. Lisätietoa Handelsbankenkista siirtyville asiakkaille löydät verkkosivuiltamme osoitteessa s-pankki.fi/handelsbanken.

Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.