– Tavoitteenamme on helpottaa asiakkaidemme arkea. Avaamme elokuussa Prisma Myllyn yhteyteen ruoan verkkokaupan, Prisma Kauppakassi -palvelun. Lisäksi otamme Prisman kassalinjastolla käyttöön viisi itsepalvelukassaa nopeuttamaan ja helpottamaan kaupassa asiointia, kertoo marketkaupasta vastaava toimialajohtaja Mikko Rauhanen.
Prisma Kauppakassi – ruokakauppasi verkossa
Prisma Kauppakassi -palvelu avataan maanantaina 17.8.2015 Prisma Myllyn yhteyteen. Prisma Kauppakassi -palvelun valikoimista löytyy yli 20 000 tuotetta ja ruoan lisäksi mukana on yleisimpiä päivittäisiä käyttötavaroita.
Palvelun toimintaperiaate on yksinkertainen; asiakas kirjautuu joko verkkokauppaan osoitteessa www.foodie.fi/mylly tai mobiilisovellukseen tabletilla tai älypuhelimella, valitsee haluamansa tuotteet ja käy noutamassa ne sovittuna aikana Prisma Myllyn noutopisteestä. Tuotteet maksetaan verkkokaupassa tilausta tehdessä tai pankkikortilla noutopisteessä tilausta noudettaessa. Verkosta tilatut tuotteet ovat samanhintaisia kuin Prisman hyllyssä. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan keräilymaksulla, joka on S-Etukortilla alkaen 4,90 euroa.
– Verkossa tilattujen tuotteiden keräämisestä vastaa tehtävään koulutettu henkilökuntamme, joka valitsee asiakkaalle parhaat ja tuoreimmat tuotteet. Erityisen tarkkoja olemme tuotteiden tuoreuden lisäksi keräiltyjen tuotteiden asianmukaisesta säilytyksestä, kertoo Prismajohtaja Terhi Lautkankare.
Itsepalvelukassat käyttöön
Myös Prisma Myllyn kassalinjastoa uudistetaan. Viisi itsepalvelukassaa otetaan käyttöön 18.8.2015. Itsepalvelukassat helpottavat ja nopeuttavat erityisesti pienten ostosten tekemistä myymälässä.
– Ostosten teko ja maksaminen on tehty asiakkaalle mahdollisimman helpoksi ja turvalliseksi. Paikalla on aina kassaopas, joka ohjaa pulmatilanteissa. Asiakas skannaa itse ostostensa viivakoodit, kirjaa Bonuksen ja maksaa kortilla sirupäätettä käyttäen. Itsepalvelukassat on suunniteltu helpottamaan erityisesti pieniä ja nopeita ostoskorilla tehtäviä ostoksia, Lautkankare kertoo.