Wiklund Screen otetaan käyttöön keskiviikkona


25.10.2010

Turun Osuuskaupan (TOK) Wiklund Screen otetaan käyttöön keskiviikkona 27.10.2010. Turun ensimmäinen suuri ulkonäyttö sijaitsee Turun Kauppatorin laidalla Sokos Wiklundin seinässä. Turun Osuuskaupan hallinnoima viestintäväline tarjoaa turkulaisille ajankohtaista tietoa, uutisia ja mainoksia kaupungin parhaalla paikalla.

 

Turun olohuone saa oman television

Keskiviikkona Turun Kauppatorilla otetaan käyttöön Turun ensimmäinen ison mittakaavan ulkonäyttö. Sokos Wiklundin seinällä, kolmannen kerroksen korkeudessa sijaitseva ledinäyttö tavoittaa kaikki torin alueella liikkuvat ihmiset ympäri vuorokauden. Wiklund Screen on neljä metriä korkea ja kuusi metriä leveä. 24 neliömetrin jättinäyttö on toteutettu led-tekniikalla, ja sen kirkkaus riittää aurinkoisenakin päivänä välittämään viestiä koko torin alueelle.

Wiklund Screen tarjoaa uutisia, viestintää sekä mainoksia

Wiklund Screen jakautuu kahteen osaan. Yläosassa vaihtuvat mainokset ja tiedotteet, alareunassa pyörivät jatkuvasti Turun Sanomien tuottamat ajankohtaiset uutisotsikot sekä säätiedot.

TOK tarjoaa viestintäaikaa Wiklund Screenillä esimerkiksi Turku 2011 -säätiölle sekä Turku Touringille. Muu sisältö näytön yläosassa koostuu sekä Turun Osuuskaupan omasta viestinnästä että myydystä mainostilasta. Mainostajat voivat ostaa mainosaikaa Wiklund Screenille Turun Osuuskaupalta. Materiaali voi olla still-kuvaa, flashiä tai videota. Lisätietoja Wiklund Screenistä ja mainostilasta: www.wiklundscreen.fi.

TOK on yli 118 000 varsinaissuomalaisen perheen omistama osuuskauppa

Turun Osuuskauppa toimii 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille. Turun Osuuskauppa toimii market-, liikennemyymälä-, majoitus- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa työllistäen noin 2 300 henkilöä.

 

Lisätietoja:

Markkinointipäällikkö Yrjö Kokkonen, puh. 010 764 4038, yrjo.kokkonen@sok.fi