10.6.2021
Sokos Hotels -ketju palkitsi viime vuoden parhaat hotellit, niissä työskentelevät onnellistajat ja heidän työnsä mahdollistajat 8.6.2021. Palkitsemisten punaisena lankana on Sokos Hotellien onnellistamisen missio, jossa asiakas on kaiken keskiössä.
Onnellistamisen tavoitteena on saada ihmiset hurmaantumaan ja rakastumaan hotelleihin sekä lähtemään niistä onnellisempina ja paremmalla mielellä kuin he olivat saapuessaan. Onnellistamisteot ovat oivaltavia, ehkä poikkeuksellisiakin tekemisiä, joita asiakaspalvelijat ovat tehneet asiakkaan hyväksi.
Onnellistamista voidaan myös mitata ja siinä onnistumisen tärkeimpiä mittareita ovat asiakastyytyväisyys ja asiakkaiden suositteluhalukkuus. Mittari on nimeltään NPS, ja se perustuu viime vuodelta 30 000 asiakkaan antamiin arvioihin. Solo-hotellityypissä parhaan asiakastyytyväisyyden saavutti Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone, joka saavutti samalla koko Sokos Hotels -ketjun parhaan NPS-tuloksen.
– Olemme niin kiitollisia kaikille upeille vieraillemme, jotka ovat ottaneet hotellimme vastaan sydämellisellä lämmöllä. Järkälemäinen kiitos kaikista antamistanne arvioista ja palautteista, joiden myötä myös me saamme nauttia onnellisuuden tunteista, ilosta ja tyytyväisyydestä joka päivä töitä tehdessämme, hehkuttaa hotellinjohtaja Tarja Jalonen Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneelta.
Katso tästä kaikki Sokos Hotels -ketjun palkitsemiset.
18.10.2024 | Paikallisia uutisia
16.10.2024 |