Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneella jälleen ketjun paras asiakastyytyväisyys


21.4.2023

S-ryhmän hotelleissa ja ravintoloissa ennätysvahva kehitysvire – viime vuoden parhaita onnistujia palkittiin 18.4.2023. Palkitsemisten punaisena lankana on Sokos Hotellien onnellistamisen missio, jossa asiakas on kaiken keskiössä. 

S-ryhmän hotelleissa ja ravintoloissa on panostettu asiakaskokemukseen ja rakennettu polkua tulevaan. Ala on palautunut nopeasti korona-ajasta ja asiakkaiden tyytyväisyys ja suositteluhalukkuus ovat kehittyneet hienosti. Näin myös Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneella.

Onnellistamisen tavoitteena on saada ihmiset hurmaantumaan ja rakastumaan hotelleihin sekä lähtemään niistä onnellisempina ja paremmalla mielellä kuin he olivat saapuessaan. Onnellistamisteot ovat oivaltavia, ehkä poikkeuksellisiakin tekemisiä, joita asiakaspalvelijat ovat tehneet asiakkaan hyväksi.

Onnellistamista voidaan myös mitata ja siinä onnistumisen tärkeimpiä mittareita ovat asiakastyytyväisyys ja asiakkaiden suositteluhalukkuus. Mittari on nimeltään NPS, ja se perustuu viime vuodelta 17 000 asiakkaan antamiin arvioihin. Solo-hotellityypissä parhaan asiakastyytyväisyyden saavutti Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone, joka saavutti samalla koko Sokos Hotels -ketjun toiseksi parhaan NPS-tuloksen.

– Haluan kiittää kaikkia upeita vieraitamme, jotka ovat ottaneet hotellimme vastaan sydämellisellä lämmöllä. Iso kiitos ehdottomasti myös meidän upealle henkilökunnallemme, jolle onnellistaminen on sydämen asia, hehkuttaa hotellinjohtaja Tarja Jalonen Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneelta.