Sokos Hotels onnellistaa nyt asiakkaitaan. Onnellistamisen filosofia näkyy hotelliketjun kaikessa tekemisessä palvelusta ympäristövastuuseen.
”Sokos Hotelleissa työskentelee uskomattomia ammattilaisia, jotka osaavat yllättää ja hurmata vieraamme mitä erilaisimmilla tavoilla. Kun henkilökunta kykenee ylittämään asiakkaan odotukset, jää vierailusta onnellinen muistijälki”, hehkuttaa kehitysjohtaja Peter Jung SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjauksesta. ”Tämä synnyttää onnellisuuden kierteitä, kun tyytyväinen asiakas jakaa hyvää mieltä ympärilleen.”
Asiakkaita on Sokos Hotelleissa onnellistettu muun muassa syntymäpäivärunoilla, flyygelimusiikilla ja etsimällä ja löytämällä vieraiden kadonneita puhelimia. Break Sokos Hotel Kolilla kastuneet telttailijat pelastettiin kaatosateella luonnon helmasta hotelliin yöpymään.
#onnellistaminen