Radisson Blu Hotellit uudistivat maailmanlaajuisesti hotelliaamiaisensa


30.10.2015

Radisson Blu -hotelliketjun aamiaisuudistuksessa on kiinnitetty erityistä huomiota moniaistiseen ympäristöön luomalla aamiaiskokemus, joka tarjoaa ravintoa kaikille aisteille.

Uusi Super Breakfast syödään kaikilla aisteilla  

Radisson Blu -hotelliketju uudistaa Super Breakfast -aamiaisensa maailmanlaajuisesti. Perjantaina 30.10. uusittu aamiainen julkaistaan Helsingissä Radisson Blu Plaza Hotellissa. Uusi Super Breakfast -aamiainen on tulossa vaiheittain kaikkiin Radisson Blu Hotelleihin, Suomessa aamiainen on tarjolla kaikissa hotelleissa ensi vuoden alkupuolelle mennessä. Radisson Blu -hotelliketjun aamiaisuudistuksessa on kiinnitetty erityistä huomiota moniaistiseen ympäristöön luomalla aamiaiskokemus, joka tarjoaa ravintoa kaikille aisteille.

Uusi Super Breakfast on kehitetty asiakkaita tarpeita ja toiveita kuulemalla sekä aamiaiseen ja ateriointiin liittyviä trendejä analysoimalla. Trendeissä korostuivat mm. yksilöllisyys, terveellisyys ja autenttisuus. Tuloksena on uudenlainen kokemus, jossa korostuvat korkealaatuiset tuoreet ruoka-aineet, paikalliset erikoisuudet sekä yksilöllinen esillepano. Asiakkailla on esimerkiksi mahdollisuus puristaa itse appelsiinimehu. Uudessa konseptissa korostuu myös kaikilla aisteilla syöminen, mistä yksi selkeästi näkyvä muutos on esillepano. Aamiais-buffet muistuttaa maalaistoria tai deli-markettia pienine yksityiskohtineen. Myös eri sesongit huomioidaan vahvasti aamiaistarjonnassa ja esillepanossa. Ruuan terveysvaikutuksiin on kiinnitetty paljon huomiota. Vastuullisuusnäkökulmasta erityishuomio on ollut syntyvien jätteiden määrän minimoinnissa.

– Moniaistinen aamiainen syntyy, kun aamiaistarjoiluissa ja esillepanossa on huomioitu ääni-, tunto-, näkö-, kuulo-, haju- ja makuaisti. Esimerkiksi oikeanlainen valaistus, tuoksut, musiikki ja tilojen lämpötila ovat kaikki miellyttävän aamiaiskokemuksen ainesosia. Kun kaikki aistit pääsevät nauttimaan kokemuksesta on aamiaiselämys hyvin kokonaisvaltainen, sanoo Suomen Radisson Blu Hotellien markkinointipäällikkö Marileea Järnefelt.

Aamiainen on paitsi päivän tärkein ateria myös kasva trendi liike-elämässä. Aamiaiskokoukset ovat tasaisesti kasvattaneet suosiotaan, ja siksi Radisson Blu Hotellit haluavat olla mukana kehittämässä tuotteita ja palveluita, jotka tuottavat lisäarvoa asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin.

– Asiakkaamme myös odottavat Radisson Blu Hotellien olevan vahvasti kiinni trendeissä ja jopa olevan mukana luomassa uusia trendejä. Siksi olemme iloisia saadessamme esitellä uudenlaisen aamiaiskokemuksen nyt ensimmäistä kertaa Plazassa, joka on ketjun lippulaivahotelli Suomessa, sanoo Radisson Blu Plaza Hotellin johtaja Tuomas Liewendahl.